Tuesday, February 3, 2009

ohoiiii

aih~~tamak betul la..td da post ni nak post lagi~ mende ni curik dari nik the ohoiiii~



10 tahun dahulu saya adalah:

  1. seorang kanak2 yang aktif bermain hoki
  2. sgt2 nakal
  3. sekolah kat SK datin khadijah
  4. mempunyai masalah jiwa...haha
  5. sangat pemalas and playful
5 tahun dahulu saya adalah:


  1. pelajar tingkatan 5 sains 4 SMK raja Perempuan Kelsom
  2. sentiasa menaikkan darah cikgu akaun..o ye name cekgu tu puan suaina..amponn cekgu
  3. suke kat sorang tu...hehe
  4. i hate myself, my life..jiwa maseh kurang sehat
  5. enjoy gile tusyen math and add math kat cekgu pie tersayang~hee


2tahun dahulu saya adalah:

  1. genap setahun saya di mmu
  2. mempunyai kawan yang "BEST"
  3. masalah gay menyelubungi diri
  4. jiwa tak kacau tapi terkacau jiwa org len...sorrry
  5. i like this year
1 tahun dahulu saya adalah:
  1. pelajar tahun 2 ijazah undang2 di MMU
  2. sangat bersemangat untuk belajar besungguh2
  3. kena saman dengan orang bodo yang macam sial
  4. fall in love with...u kno~~hehe
  5. kinda lost~~
Semalam:
  1. emotionally sick
  2. on diet..
  3. not happy
  4. dying inside
  5. hate 2009
Hari ini:

  1. pi klas kul 11
  2. jumpe orang tu yang teramat cute, sweet, hawt~~
  3. dok umah nik wat deco
  4. talk to mom~~mak kasi gi KL...yeay~
  5. found something that really interesting [check previous post]
Esok:
  1. demnnn~~8 o'oclock class
  2. hope it will be a better day
  3. semoga jiwa kembali sehat
3 perkara buat saya gembira:

  1. musik
  2. my mom
  3. friends~~~~~~~~
3 perkara buat saya berduka:
  1. them
  2. you
  3. me
3 snacks paling saya suka:

  1. tak minat snack
  2. tak minat snack
  3. tak minat snack
3 benda saya tidak boleh hidup tanpanya:
  1. ibu saya
  2. musik
  3. boyfriend2 saya
3 tv shows yang paling saya suka:
  1. berita
  2. sume pon aku layan
  3. takde kene mengene dgn PR dlm gerhana.haha

3 orang untuk kamu tag:

kamu2 yg jiwa kurang sehat~~haha

3 comments:

jazelaide said...

ohoiiii tok guru u know wat...
tok guru anak mak,manje rupanya eheheh
baguih naaaa,SAYA SAYANG MAK SAYA...
nnt beli t-shirt tu utk tok guru!

rEen aShikin said...

oii klu aku buat neh aku pon jiwa kurg sehat ke?? hahahah aku nk wat gak wehhh

aku ♥ musik said...

ye SAYA SAYANG MAK SAYA~

wat la weyy..huhu