Monday, February 16, 2009

F.U.C.K

i hate things that revolve around me~~

segalanya yang berlaku membuat jiwaku semakin kacau...arghhh.

semua yang aku harapkan dapat menggembirakan hatiku turns out vice versa~

sungguh tidak adil...

dari sekecil2 issue sehingga la sebesar2 issue...apakah hukum karma sedang menghukum ku??

apakah kesilapan yang telah aku lakukan sehingga dihukum sebegini rupa??

ya...aku bukanlah seorang insan yang terbaik mahupon terjahat...aku jua membuat kesilapan...

tatapi...mestikah aku dihukum sebegini rupa??

i hate 2009!!! [entah ini kali keberapa aku cakap tak tau laa]

dari mule 2009 sampai skang ni takda benda yang buat aku rasa tenang dan gumbiraa~

segalanya yang berlaku membuat diri ku semakin celaru dan semakin LOST~

tapi wajarkah aku salahkan 2009?? it just a year~tapi nape malang menimpa2 nih??

dari segi study aku memang lost~tadi fesal tanya stady topic brapa pon aku tak tau...

dari segi berkawan???hurm...tak yah sembang laa

dari segi chenta??lagi la tak yah nak cite...tak de pekdahnye..

dari segi kerja??yang ni aku tak pueh hati~~~

kadang2 teringin aku nak suh si G tu tgk cite wonderpet~~kalo tak nak tgk pon dengar lagu wonderpet pon jadi laa~



keyword untuk dapatkan hasil kerja yang bermutu adalah - KERJASAMA!APA YANG PENTING??KERJASAMA~ [ala2 nyanyi lagu wonderpet]

aku tak kesah kalo nak wat keje SOLO..tapi make sure la hasilnya memberansangkan!!ni tak pon~

nak wat keje sesorang...mcm orang len ni tak leyh harap langsung!but the result mcm fur.key.mark!!!

setakat wat keje mcm budak tadika gi baik tak yah~setakat hasil kerja cam tu, adek aku pon pandaiii~~tak yah tunggu ko wat la..

sembang nak lebat...i've do this and this...settle sudeyhh..tapi tgk hasil..mcm tak put effort langsung~wat keje tak guna otak...maybe guna PERASAAN YANG PERASAN BAGUS!

aku tak kesah si G ni nak wat keje SOLO...tapi at least, mintak la pendapat orang...or paling bangsat pon habaq mai la follow up keja...

lagi satu aku tak paham macam mana la depa boleyh approve ja apa yang si G buat??takda taste of perfection laah~

benda ni bukan aku tak penah komplen~~tapi sume wat bodo jaa...ada la 2-3 orang yang bersuara~tapi takdak hasil pon~

macam tu jugak la sampai ke sudah!

menci2...currently aku memang bengang dengan G..tapi bile pikir balik lantak pi la hang~ wat la apa hang nak....jangan dok kata aku tak wat keja da laaa~

mende2 lain pon memang ada yang mengganggu~tapi maleyh laa aku nak cite kat sini..biarlah aku buried it deep inside my heart~

nanti2 kalo da tak terpendam lagi baru aku hamburkan kata2 membunuh kepada orang2 itu~

aku ni kadang2 banyak sangat mende yang aku tak puas hati~

sampai aku terpikir adakah aku ni perfectionist?? ATAU adakah aku ni seseorang yang mengharap sesuatu yang "impossible"??

entahlaaah..aku sendiri tak paham dengan diri aku sendiri~~~

ok laaah~korang rajin2 la tgk wonderpet.ni lagu wonderpet untuk teladan sume orang~

Wonderpets, wonderpets, kami datanggg..
Membantu kawan yang kesusahan ..
Kami tak besar dan kami tak kuat..
Bile bekerjasama semua jadi mudah..
Yeyy.. wonderpets.. Yeyyyy

Apa yg penting ...kerja sama...
Apa yg penting ...kerja sama...


*ade sesape minat nak lagu ni aku ada~huhu

2 comments:

Muhammad Affan Bin Hassan said...

sebenarnya kamu xpernah nk bersyukur bila dia uji kamu..sukar ker kalau bersabar,kan sabar 2 amalan yg terpuji

fikir2kan

gud luck!

Muhammad Affan Bin Hassan said...

sama2 kita saling mengingatkan antara 1 sama lain..

sebenarnya takut juga nak nasihat orang,takut diri sendiri yang xbetul
hik3...terima kasih comment blog..