Wednesday, February 25, 2009

lalalalala

semalam saya seronok....

hari ini pon saya happpppppyyyyyyyyy..

memang la sgtttt hapy kan asyik jumpe GP yang sangat hawt itu!

perghh...sangat best oke.

tapi..........i dunno y la aku ni susah sangat nak say "hi" kat orang tu.

kelu lidah tak berbahasa tawww.

tadi siap seiring sejalan lagi...tapi tak ter'hi' aku kt my GP..

seyes tadi aku memang nak tegur, tapi... [refer line no.6]

asik usha die je..habih sume atas bawah aku usha daa..hehehe

siap tau lagi kelas dia kat ner kul brape...

gila stalker kotttt!!!

harap-harapnye pas ni lidah aku tak kelu laa..huhu

kalo aku dapat say "hi" kat die tu kire da sangat hebat da tu..hehe.

orite....since pc aku kurang sehat.malas la aku nak sembang lebeyh..

semoga aku jumpa GP lagi esok.hehehe

lagu kali ni..

LaguRindu by Kerispatih

Bintang malam katakan padanya
Aku ingin melukis sinarmu di hatinya
Embun pagi sampaikan padanya
Biar ku dekap erat waktu dingin membelenggunya

Reff:
Tahukah engkau wahai langit
Aku ingin bertemu membelai wajahnya
Kan ku pasang hiasan angkasa yang terindah
Hanya untuk dirinya

Lagu rindu ini kuciptakan
Hanya untuk bidadari hatiku tercinta
Walau hanya nada sederhana
Ijinkan ku ungkap segenap rasa dan kerinduan

No comments: