Thursday, December 31, 2009

fucking goodbye 2009. a very big welcome 2010.

finally, akhirnya, inilaaahh ni laaah diaa dia ni laaah yang dinanti2kan. fucking goodbye 2009. woooooohoooo!!!

setelah dirundum malang bertimpa2, akhirnya berakhirlah 2009 ini. dengan harapan malang yang bertimpa2 ini berhentilah di sini.


kalo korang2 pembaca blog perasan, tahun 2009 ni mcm2 jenih masalah menimpa. tengok la balik previous2 post aku. hehe.

esok, bermulanya tahun baru. dan aku sangat mengharap 2010 akan menjadi tahun yang bertuah buat aku. semoga apa yang akan aku lalui esok dan 12 bulan mendatang adalah hari2 yang bahagia.


ouh ye..resolution aku utk 2010 ni adalah:-

- aku nak kurus.kalo tak dpt selim mcm dulu pn, at least aku fit. hehe.


- aku jugak nak belajar rerajin. since aku da EPSILON ni, aku xmo la main banyak sgt. aku nak tumpukan pada setadi plak. most important, aku berdoa semoga aku dpt habiskan sume subjek dalam tahun ni.amiiiinnnnnnnnnnn. [korang pon doala utk aku skali]


- erm lagi pe ek azam aku.urmmm. tu je kottt.

yang penting aku nak aku go thru 2010 ni dgn penuh semangat juga tanpa masalah2 yang akan mengganggu gugat kesejahteraan hati dan nurani aku.heheh.

ha lagi satu. tadi tamat lah sudah prektikel aku td.heheh.sempat la buat gudbye party kt opis.huhu. pasni bleyh la aku tido lama2.hahahaha.

rasanye tu je aku nk tulih sempena berakhirnya tahun puaka 2009 dan kedatangan tahun baru penuh harapan 2010.

dengan itu

HAPPY NEW YEAR 2010 READERS!!!!!!

This Is It by Staind

Here we are
With nowhere else to go
And that's so far from where we all could be but
If you feel like disappearing you should take this for what it's worth

This is it, and it fits
And it feels like this is good enough for me
Could it be that the grass is always green

There you are, you dream of something better
What's so wrong with what you thought was true
If all the colors are disappearing
You should take this one for what it's worth

This is it, and it fits
And it feels like this is good enough for me
Could it be that the grass is always green

This is it, this is it, this is it, this is it
If you feel like disappearing
You should take this for what it's worth

This is it, and it fits
And it feels like this is good enough for me
Could it be that the grass is always green
This is it, this is it


3 comments:

Faisal R said...

kamu nak ckp selamat tinggak pun perlu ke fucking2 ni hahahhahaa.ang ni mmg jenih yang kuat berkelahi dengan menda2 bukan hidup.haha. all the best shaf!!!!!!!!! semoga epsilon ini akan lalu dgn pantas dan kamu cepat menjadi seorang loyarrrrrrrrrr.aminnnnnnnnnnn :D

penceritera said...

hahahha.aku benci 2009. anyhu, semoga kamu pon sukses la dalam epsilon niii..amiiiiiiiiiiinnnn!!

*tak sabaq nak jumpa kamu yg kuruih..hahaha

Faisal R said...

haha, dah jumpa dah aku yang kuruihh ee hooo haha. epsilon aku ni technically tak muncul g pasai kena repeat third year subjects kan haha.takpala...semangat masih ada untuk berjaya!! :D!