Wednesday, September 24, 2008

my last post...salam terakhir

pengumuman..

kepada mereka yg berkenaan.

ini adalah catatan terakhir saya untuk bulan ini...wahahah.

esok teman nak balik kuale dah..huhu.tak sabor ghasenye nak menemui ahli keluarga yang amat ku rendui.tak sabor jugak teman nak beraya sakan bersama rambut baru teman yang ala2 gay ini...huhuh.[walopon teman benornye tak berapa nak gemor sgt rambut baru ni.amoi tu tak gheti potong.hiysh!]

maka dengan itu, selamat hari raya ku ucapkan kepada mereka2 yg berugama Islam dan berpuasa.yg Islam tapi tak pose tu kome tak yah raya le...kalo nak raya pi raya deepavali ka, christmas ka pasei kalo raya tu takde payah kene pose.

o ye...maaf zahir batin juga kepada mereka2 yang pernah tersentap dengan kata2 pedas lagi membunuh ku ini.maaf terutama kepada fak lah juga bijan [sehari tak ngate deme berdue ni tak leyh..tak lengkap idop ku.. =p]juga kepada mereka2 yang berkenaan.mintak maap le bebanyak. mulot ku ini mmg berinsuran.tu yang gemor sangat cakap ikut suka hati bini posmen kampung talang nunnn.[tau2 je aku ade bini posmen kt situ..hahha]

ha lagi satu....kepada deme yg ade wat dosa dengan aku tu bawak2 ler mintak maap...raya2 ni tok soh le hati tu asyik nak berdendam nak busuk hati je...tak de rasa nikmat raya kalo hati asyik pikior tak pueh hati je...ajak semuke kang ngetor tak pasei2 mati semput.haahha.

last but not least...kepada warga2 MMU..tok soh le kome berangan lebeyh nak raya sakan..gi baik le kome pikior nak final ni...lg pekdah.raya nnt pi semayang raya, collect duit raya pastu pi study...tok soh le dok ngadap tv nengok nana tanjung tu....bknnye kuor exam ponn..

ok laaaa...selamat tinggal kengkawan~aku nak berehat.esok aku nak kene bangun awei...jgn tak bgn udoh...naye je..udoh le nak dpt tiket len jenuh.

sekiann..wassalam..

nak letak lagu raya aku tak de so aku letak le lagu ape aku suke...layyyannn saja naa.

Ampuni Aku - Kertas
ampuni aku
yang selalu mementingkan egoku
maafkanlah aku
tak pernah hargai ketulusanmu

Ampuni aku
yang selalu mementingkan egoku
maafkanlah aku
tak pernah sadari berharganya kamu

bila kau pergi
ku tak berarti
hubungan ini
jangan terhenti
Hoooooo.....

Ampuni aku .....
Ampuni aku .....
Ampuni aku .....
Ampuni aku .....

Ampuni aku .....wooo...

bila kau pergi ...
aku sendiri ...
bila kau pergi ...
aku tak berarti ...
sebagai kekasih ...

2 comments:

tempe said...

camat ari raya maaf zahir batin kim salam family..!!

Danielle_Corleone said...

update2. hahahaha!