Friday, April 2, 2010

Al-fatihah

Al-fatihah kepada Allahyarham Din Beramboi. sangat2 sedeyh rasanya hati ini.i feel down all of sudden :(

baru kejap td aku attach video dia yang memang lawak gilaaa.yang aku tengok juta2 kali pon mesti aku gelak.tapi sekaraangg dia da tiada lagi...

macam stop kejap jantung ni bila dapat tau dia dah takda lagii. ingatkan faisal memain je bagi tau.sekali betoi2 dia da takdaa.what a lost~~

dan tadi jugak la habih aku layan semua episod spontan kat u tube sebelom aku attach video dia kat blog aku.

semoga abg din ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman. besar pahala abg din sebab selalu buat orang ketawa dan mengubat hati dengan lawak jenakanya.


i'm gonna missed u abg din!!u're the best!!!


Andai Ku Tahu by Ungu

Andai ku tahu
Kapan tiba ajalku
Ku akan memohon
Tuhan, tolong panjangkan umurku

Andai ku tahu
Kapan tiba masaku
Ku akan memohon
Tuhan, jangan kau ambil nyawaku

Aku takut akan semua dosa-dosaku
Aku takut dosa yang terus membayangiku

Andai ku tahu
Malaikat-Mu kan menjemputku
Izinkan aku
mengucap kata taubat pada-Mu

Aku takut akan semua dosa-dosaku
Aku takut dosa yang terus membayangiku

Ampuni aku dari segala dosa-dosaku
Ampuni aku menangisku bertaubat pada-Mu

Aku manusia yang takut neraka
Namun aku juga tak pantas di syurga

Andai ku tahu
Kapan tiba ajalku
Izinkan aku
mengucap kata taubat pada-Mu

Aku takut akan semua dosa-dosaku
Aku takut dosa yang terus membayangiku

Ampuni aku dari segala dosa-dosaku
Ampuni aku menangisku bertaubat pada-Mu



1 comment:

Faisal "Sal" Rosli said...

al fatihah...syg dia dow