Monday, September 28, 2009

raya ke???

yeayyyy..akhirnya dapat jugak aku mengupdate story pasal raya.ni sume pasal lambat dapat gamba..huhu. maka dengan itu, untuk post yang ni aku lebeyh kan gamba dari kata2.chewahhh.




sebagai pembuka selera, aku tujukan kari kambing ni untuk tatapan sume. nyum nyum..



di malam raya, ruang angkasa kat umah aku diserikan dengan bunga api..cantek2 bunga api nye..tapi tu le tak dan nak tangkap.ni je le yang nampak.

sesi berpoya2 selepas takbir..=)


mak tengah iron baju raya.. =)



kemudiaaaaaannnnn......tralalala...sarung kusyen terbakar di malam raya.. lol. ni sume terjadi bile mak letak iron kt atas kusyen ni.tak tau plak die nye sensitip.angkat2 koyaaaakk. terpaksa la tukar dengan sarung yang da buruk.huhuhu.


kanak2 dikerah tenaga untuk tukar sarung kusyen..haha.


pepagi raya selepas balik semayang raya..


abang yang sangaaaat suka mengusik adek aku yang emo.hahaha


berangannnn...actually aku tgh pegang cincin yg aku pakaaaiii. cincin tu ketat. dan lupe nak gi besarkan.huhu. cincin tu tok aku yg bagi.maka.....di kala nak gi beraya kat umah dia tak kan tak pakai.kang kecik plak hati die.huhu


sesi bersalam salaman [salam dengan abah]


salam dengan mak.


dalam kete on da way nak balik butterworth. malangnya takda gamba kat butterworth.tak taw la nape.macam tak berminat je nak bergambar kat sanaa.haha.



ni gambo kat umah makcik aku. petang raya tu sesampai je kuale teros ke umah makcik aku ni. budak kecik yang paling bijak bergambar tu anak cousin aku. sangaaaat pandai, bijak, baik,nakal, cute etc.


neway tu je la gambo raya yang aku adaa.tak banyak sangaattt. kalo ade pon dengan kamera orang lain.maka tak dapat le aku nak menguploadnye.hehehe.


>
Menjelang Hari Raya by Dj Dave
Menjelang hari raya
Berakhirnya puasa
Bergema takbir senja
Menyambut syawal tiba

Suasana riang ria
Terlihat sini sana
Menyeri malam raya
Terhias indah rupa

( korus )
Oh... cantik berseri-seri
Tua dan muda berpakaian serba baru
Oh... sungguh meriahnya
Miskin kaya pun turut bergembira

Selamat hari raya Aidil fitri mulia
Semoga berbahagia
Hidup aman sentosa



No comments: