Sunday, January 4, 2009

this love is killing me

a beginning of 2009.

i feel like acid in my heart.hahhaa.God knows.

i menci tawww~~~ni sume GP nye pasal~~~

i wish i never saw u!eyh tapi rugi la plak kan kalo tak jumpe insan yang hawt, cute and very the lovable cam tu kann.

tapi tu laaa..walo pon si GP tu hawt, cute and very the lovable tp langsung tak de taste of perfection.

open your eyes la GP!!!u really have an ugly duckling...eyh~ugly GF! menyampah tawwww~~ i wish u realise that ASAP!

bersepah lagi awek2 yg seksi2 dan hawt2 tp si gedik yang ntah hape2 tu jugak pilihan hatimu.[da la smoking pon tak reti..hello bitch, kalo tak reti smoking tak yah la gedik2 nak smoking!!]

if i were u, i'll choose the sexiext and the hottest gal in mmu.hahaha.at least one of the hottest and sexiest gal~~ paling tidak pon i ni ke...hahhaha [but i kno, hard to make it real]

but sometimes i think GP not really happy with that ugly GF!!GP looks gloomy and macam tension je...pastu sanggup pulak cam jadi kuli je~~aih.but when GP kuar je dr that place, GP was smiling~~~so i bet GP not so happy with that ugly GF~=p

i wish i could talk to GP~but yaa..phm2 la kann..blood over head.my heart beating like sweet 666 song~~aih...cannot la~i can pengsan if i talk to GP~~hahahhaa.

i really feel so damn emotinally sick. and cant stop thinking about GP.[go to hell ur ugly duckling eyhhhh ugly GF!!!]

since i really emotionally sick, i gonna put a compilation of songs that really suits my emotion~~~

Cinta Ini Membunuhku - D'Masiv

Kau membuat kuberantakan
Kau membuat ku tak karuan
Kau membuat ku tak berdaya
Kau menolakku acuhkan diriku

Bagaimana caranya untuk
Meruntuhkan, kerasnya hatimu
Kusadari ku tak sempurna
Ku tak seperti yang kau inginkan

Kau hancurkan aku dengan sikapmu
Tak sadarkah kau telah menyakiti ku
Lelah hati ini meyakinkanmu
Cinta ini, membunuh ku

Bagaimana, caranya untuk
Meruntuhkan, kerasnya hati mu
Ku sadari, ku tak sempurna
Ku tak seperti, yang kau inginkan

Kau hancurkan aku dengan sikap mu
Tak sadarkah kau telah menyakiti ku
Lelah hati ini meyakinkan mu
Cinta ini, membunuh ku....Woooo

Bagaimana, caranya untuk
Meruntuhkan, kerasnya hati mu
Ku sadari, ku tak sempurna
Ku tak seperti, yang kau inginkan

Kau hancurkan aku dengan sikap mu
Tak sadarkah kau telah menyakiti ku
Lelah hati ini meyakinkan mu
Cinta ini, membunuh ku

Woo… Hu~u… Haa…
Lelah hati ini meyakinkan mu
Cinta ini, membunuh ku


"Kosong" - dewa [my all tyme fav song]

Kamu seperti hantu
Terus menghantuiku
Ke mana pun tubuhku pergi
Kau terus membayangi aku

Salahku biarkan kamu
Bermain dengan hatiku
Aku tak bisa memusnahkan
Kau dari pikiranku ini

Di dalam keramaian aku masih merasa sepi
Sendiri memikirkan kamu
Kau genggam hatiku
Dan kau tuliskan namamu
Kau tulis namamu

Tubuhku ada di sini
Tetapi tidak jiwaku
Kosong yang hanya kurasakan
Kau telah tinggal di hatiku

Mengintai Langit-Coco

Setiap hariku tulis
Yang ku telah jatuh cinta
Tapi ku rasa bersalah
Tidak ku nyatakan padamu

Adakah engkau merasa
Apa yang sedang ku rasa
Terpanah tancap asmara
Harapnya kau dah terima

Maafkan aku kerna menyintamu
Maaf jika ku tak padan denganmu
Tapi ku berjanji kau juita hati
Akan ku jaga hingga akhir nanti
Maafkan aku terus memujamu
Maaf aku yang terlanjur merindu
Didalam hujan renyai
Aku mengintai langit
Mengharap engkau akan setuju
Menyintai aku

Bernyanyi dan bisikkanlah sayang
Bait kata dalam jiwa
Tak tahan rasanya menanggung kasmara
Dan tak dapatku lelapkan mata
Mengkhayalkanmu bermimpikanmu
Sepanjang malamku

Bintang Jatuh - Kangen Band

Dirimu ku yakin kekasih jiwa ini
Setitik pun ragu hilang entah kemana
Saat kehadiran mu smua yang ada padaku
Terhenti sekejap menyambutmu ku terpaku

Dan kini bila kau ada di hadapanku
Smua tentang mu terbang jauh tinggalkan ku
Kau bagaikan cinta sejati namun tak bisa di miliki
Entah apa lagi menggapai mu lelah ku
Bintang jatuh dengarkan ku

Reff :
Bintang jatuh ku datang lah kepadaku
Wujudkan mimpi seperti dulu
Saat kau mempertemukan aku
Dan yang membuat resah jiwaku

Bintang jatuhku tahukan kau ku menunggu
Hingga malam ini kan berlalu
Terjaga kan aku dari lelapku........

Hari - hari berganti smua tetap begini
Hanya hayal tentang mu setia menemaniku
Namun kau tetap tak tergugah
Dan seolah tak tersentuh
Bintang jatuhku hampiri aku


*i feel karma when im writing this post~~hahaha*

3 comments:

jazelaide said...

allahai tok guru ku cayunk
bawak bertendang eyh
next time tabahkn hati kuatkn tekad
terjah saja
ahahah
peace out bebey

penceritera said...

moga2 begitulah hendaknyaa~~~

Danielle_Corleone said...

byk gila lirik!