Friday, January 2, 2009

bubye 2008 cold welcome 2009

okayyyy~~~now we are in 2009!!

demnn...im getting older weyhh~tp tak kesah la sume tu. just nak menceritekan aktiviti yg telah dilakukan pada detik2 terakhir 2008 dan detik2 permulaan 2009.

pe yg aku wat masa 31st dec 2008 adalah hang out dengan kengkawan.kire mcm girls day out laa..frankly speaking i am not really into girls day out..ya laa..phm2 la pompuan kalo berjalan. aku lebeyh prefer kalo kluar berdua-duaan.berdua lebeyh baik kekdahnye. taaaaaapi, hari tu aku having fun laa.tak de rasa boring or nak mengamuk.tp emo skeyt tu adaaalaa.hahaha.

memule skali kiteorg ni pi makan kt sibaraku. hehe. 1st time aku pi makan kt situ.best. sb die nye chef tu CUTE!!!hahaha. i really lost my gayness when i saw him.
kemudian pegi la jenjalan.dr mp ke dp dan ke mp balik.tp malangnye aku tak beli ape2 pon utk aku.aku beli kasut je utk akak aku.huhu. tp aku ade la buat fish spa. best weyyy~~memule tu geli gile kot ikan tu gigit2.tp da lama2 tak geli daa..rilek je.

pastukaannn, masa balik aku naik la teksi.pastu pakcik ni citer la kt aku and kwn2 ni pasal kejayaan anak2 dia.sume nye ke ENGLAND.[jeles aku].pastu anak dia sorang ni keje gaji belas2 ribu. pastu aku terpikir, apsal pakcik ni bwk teksi????kalo aku gaji belas ribu takdenye aku nak biar bpk aku bwk teksi.hiysshhhh! pastukannn pakcik tu tanye2 la kiteorg ni ade fail2 ke?pointer cam ne?kiteorg kate la pointer ok je. then skali dia kate pointer anak dia EMPAT LEBEYH!!! gosh!2nd person.ade sorang pakcik ni pon penah kata mcm tu.terhebat sungguh anak dia!!!hahha.

bila sampai umah aku rilek2 je.doing nothing.kenuadiaaannn HAPY NEW YEAR!!!!
i dunno y buy i am not happy.i feel so demn emo!hahah.maybe sendirian di mlm new year kottt. tp aku persetankan sume itu.layan L word lg best...ahhaha. kire mcm aku sambut new year dgn shane la!ahahhaa!gile psychooooo!


di hari new year aku pi potostat notes dgn rima.kemudiaaaannnn...........dtg la seorang menyapa kami. "hello~~~" sekali tgk DR.MZ!!!!! OMG~~~ mcm2 la persoalan dilontarkan. adeyh`~~kemudian dia kata dia nak check notes rima.nsib baik la amik masa nak potosetat tu.so dia pon blaaa~~ kemudian aku pon ke umah rima. pe lagi masak laa..menu new year - ayam merah, ayam kunyit and sambal kentang bersama vanilla coke!~demnnn.puas aku makn.o ye sempat jugak aku layan anak halal dgn rima. pastu aku ckp kt rima, selalu dlm movie mesti kalo laki and pmpuan best fren mesti pompuan tu yg syok kt laki.tp in real life aku nengok ramai je laki yg syok dlu. gal no heart feeling pon. ini tidak adil!!!

da abih mkn2 aku balik umah.and sebelum aku balik umah aku amik L word season 5 dulu.hehe.tp tak tgk lg.nak exam.nnt da abih exam baru tgk.hahaha

skang aku dok berpoya2 lagi.bila la nak start study nih...maleh beno.asik melayan shane je...hahaha.i am very addicted to SHANE!!

ok laaa..cukup la utk pembukaan 2009.selamaaat.

sebab aku tgh gile L word so korang layan la lagu ni.hehe

The L Word Theme - Betty
Girls in tight dresses
Who drag with moustaches

Chicks driving fast
Ingenues with long lashes.

Women who long love lust
Women who give.

This is the way
it's the way that we live.

Talking, laughing, loving, breathing
Fighting, fucking, crying, drinking
Writing, winning, losing, cheating
Kissing, thinking, dreaming.

This is the way
it's the way that we live

It's the way that we live
And Love...




4 comments:

jazelaide said...

ohoiiii,giler cun header tok guru seyh...nak gak!!alla...
ahahahah tu ar pecah perut den bacer 4 pointer lebey tu...
tp cam bersimpathy pun ader gak kan tok guru...mesti anak2 dia x hiraukn dia kan..."tu la anak2 ni tak tau yg kita ni sayang kat diorang"
ayat iklan tu...ehsan tv1
ahahaha

penceritera said...

hahhah...siannnn.bapak sapaaa la tu.

Danielle_Corleone said...

gua syak anak dier tipu bapak dier! Anak dier kat England mesti tak belajar tu! Then anak dier yg gaji belas2 ribu tu mesti bukan gaji belas2 camtu! adoi! dunia!

penceritera said...

hahha.ntah.dia kata anak dia chairman.entah tukang susun kerusi. siaaann pakcik tu.isk..isk..