Saturday, October 18, 2008

at lasttttt~~~update jugakkk.

heloooooooo...

yeah~~hari ini telah aku bergelar pelajar bebas!bebas dari kertas juga segala cases yg memeningkan dan juga memenuhkan "disk space" aku nih~da mcm spamming da...

ni laaa exam paling gila aku penah amik....memang tahap membunuh.nyaris2 la aku tak jd serial killer kan...

1st paper aku apa nama ni tort.ok la kott..tp jawab tanpa meletakkan case adalah selemah2 jawapan!!oh my.....kekadang i wish i was a "mesin potosetat"~!tak pon scanner!hahahha. apa nak jadi la aku ni....sem ni aku byk main ar.btoi kate mak.asik berpoya2 je.ni yg risauuuu ni... [rakan2 doakan saya yek...=))]

second paper adalah paper yg tergerun...setanding dengan nama subjeknya criminal law....yg ni serious rasa macam "i'm dead"!!!gila banyaaaaaak soklan nak kena jawab.tak pnah aku jawab SEPOLOH soklan dalam masa 3 jam....mmg la kijam lecturer tu kaannn..huhu.yang ni pon case tak dak...tp kalo ikut kan criminal tak yah case pon tak pe...pasal da ada statute.tp apa kaaan dayaaa..lecturer terlegend tu nak case jugak...tawakal lah kepadaNya.huhu.

third paper aku rasa agak tenang dan berada dalam situasi yg selamat lg aman sejajar dengan subjeknye Islamic law..sebagai seorang muslim [walopon tak alim mane] adalah wajib bagi aku tahu tentang ugama ini.dan jawapan yang paling "stendet" adalah "kurang didikan agama". walopon aku tak berapa baca topic2 yg kluar aku maseh mampu menjawab mengguna ilmu agama aku yg setitik ini..hahaha.aku bersyukurrrrr kepada Allah kerana memberiku sedikit sinar harapan....

paper keempat memangggg paling sesuai dengan angka 4 yg cina selalu kata mati tu.....memang la mati. paper berjudul computer law a.k.a comFUCKter law [fesal punye ajaran.]. 1st question da tak tau nak jawab.da la meja aku betul2 rapat habih dengan meja lecturer..mata bertentang mata gitttewwww.hahaha!tp tak da maknanya segalaaanya tu.asal tgk je muke lecturer ghasa nak marah je..wahahhaha!~gilerrr susah kot soklannn..sedeyhhh aku.cam nak nangis je time tu..hukhuk.tp maybe aku tak study elok2 kot...hurmmmmm

paper terakhir....al-arabiahhhh~wahahah.yang ni la paper paling enjoy aku jawab. eyh aku ke yang menjawab???hahah.aku rasa mcm aku aku tolong tulih jawapan..yang menjawap tu lecturer aku!!hahah!gileerrr best kaannn..aku ni memang la al-bangang wa al-baghal..hapah tak tau.pastu panggil lecturer, dia mai memule tu kasi hint kat aku.tp apa punya blur aku ni tak paham2..agaknyaa dia sian kot kat aku nih, dia yg sememangnya baik hati teruih pi bagi jawapan kat aku...wahahah!syukran ya ustazzz...

gitulaaah sejarah exam seorang awek yang berangan2 nak jd lawyer..ape yang aku dapat rumuskan adalaaaah sem ni aku tak berusaha bersunggoh2 mcm sem lepaih....byk sgt main and asik amik mudah je....OMG!!teroknye aku sem ni....harap2nye aku pass sume paper..if not i will never forgive my selfff....=(

sepanjang minggu2 exam ni aku dok layan lagu ni......minat sangatttt.sb sometimes i know the way but still so losstttt~huhu.

Lost - Katy Perry
I'm out on my own again
Face down in the porcelain
Feeling so high but looking so low
Party favors on the floor
Group of girls banging on the door
So many new fair-weather friends, oh

Have you ever been so lost?
Know the way and still so lost

Caught in the eye of a hurricane
Slowly waving goodbye like a pageant parade
So sick of this town pulling me down
My mother says I should come back home but
Can't find the way cause the way is gone
So if I pray am I just sending words into outer space

Have you ever been so lost?
Know the way and still so lost
Another night waiting for someone to take me home
Have you ever been so lost?

Is there a light? Is there a light?
At the end of the road...
I'm pushing everyone away
'Cause I can't feel this anymore
Can't feel this anymore...

Have you ever been so lost?
Know the way and still so lost
Another night waiting for someone to take me home
Have you ever been so lost?

5 comments:

Sang Pencinta said...

wa bestnye kalo ada lecturer mcm 2 best la..kalo g2 xpayah stdy pon xpe..wa takontye exam next week

penceritera said...

hahha~one in a million punye lecturer.gud luck man..

Letting the time pass me by said...

Exam.. dah lama tak dengar perkataan maut nie.. Good Luck..

http://inspirasi-aliff.blogspot.com/

Sang Pencinta said...

dah update dah..hehhe..ble bercuti ni?

Reen Ashikin said...

cik kak!!!
:D
kangen deh!
:D
wei.. aku dah tukor link.. update ek!