Wednesday, April 22, 2009

Gua Nak Gula!!!!

lalalala...

kepala gua saket mcm nak meletup..
somebody help me..
da lama gua tak rasa saket cam ni...
last gua saket cam ni was during alpha..

maka dengan itu,
gua suspect rabun dan silau mata gua da bertambah laa
spek yang ada skang ni da tak cukup power daa....

jadi gua rasa gua nak buat spek baru..
wahahhaa...
konpem gua mintak duit kat
abah gua yang terhebat itu..
asal mintak duit je tak penah tak bagi..
i love u abah!!
u're the best!!!

apa laaa gua mencarut ni kaannn..
assignment baru separuh jalan..
kang tak sempat buat ada yang "teghoyak"
(kwn2 berkenaan, uols kno rite.hehe)

o ye...
sejak dua menjak ni
gua rasa somebody curse me so0o0 bad
hahaha
pasal banyak sangat menda bongok terjadi
sampai gua da lali da dengan benda2 bongok ni!

setakat ni takda lagi peristiwa2
yang boleyh dijadikan gula dalam garam...
apakah kenaikan harga gula
telah memberi kesan keatas kehidupan gua??
only god knows...

gua harap sem depan lebih gula dari garam...
gua rasa gua memang terlebih garam laa
tu yang kepala gua ting tong tu...
demnnn..

tapi...
harap2 nye walaupon lebih gula dari garam,
takdak la sampai kencing manis.
yang tu lagi kronik..
gua rela saket kepala dari saket kencing manis.
hahahaha.

ok laaa..
gua nak sambung wat assignment..
semoga gua kembali sehat sejahtera..

uols layan la lagu ini...gua tak stop layan lagu ni..

Shattered Glass by Britney Spears

Ha-uh, ha-uh, ha-uh
Haaaaaaaaaaaa, hmm
Ha-uh, ha-uh, ha-uh
Haaaaaaaaaaaa

Did I wake you, we’re you sleepin’,were you still in my bed?
Or is a nightmare, keepin’ you up instead?
Oh baby, are you feelin’ guilty for what you did
If you think you’re hurtin’, you ain’t seen nothin’ yet

[Chorus]
Was it really worth it?
Was she everything, that you were looking for? (Feel like a man)
I hope you know that, you can’t come back
Cause all we had, is broken like shattered glass

You’re gonna see me, in your dreams tonight
My face is gonna haunt you all the time
I promise that you gonna want me back
When your world fells apart, like shattered glass
Glass, glass, glass

Are you having trouble focusin’ throught the day?
Do you find yourself, still callin’ my name?
Do you wish you could rewind and take it back?
I bet you realize that she ain’t half the woman I am

[Chorus]
Was it really worth it?
Was she everything, that you were looking for? (Feel like a man)
I hope you know that, you can’t go back
Cause all we had, is broken like shattered glass

You’re gonna see me, in your dreams tonight
My face is gonna haunt you all the time
I promise that you gonna want me back
When your world fells apart, like shattered glass
Glass, glass, glass, glass

(Gla-gla-gla)
Glass (ee-ee-ee)
Glass, glass

Ha-uh, ha-uh, ha-uh
Haaaaaaaaaaaa, hmm
Ha-uh, ha-uh, ha-uh
Haaaaaaaaaaaa




No comments: